برزنت نانو
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت نانو 

برزنت نانو تولید شده از پارچه های برزنتی می باشد. این پارچه ها دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت می باشند. به دلیل خاصیت ضد آب بودن این پارچه ها در بسیاری از صنایع کاربردهای متعددی دارند. 
برزنت نانو به دلیل وجود یک لایه پلاستیک و پارچه های بافته شده از جنس ضد آب از نفوذ آب به داخل پارچه جلوگیری می کند. معمولا از این پارچه ها در تولید انواع چادرهای برزنتی و روکش های برزنتی مورد استفاده قرار می گیرند.
برزنت نانو از پلس استر، کتان و یا پنبه تولید می شود. وجود روکش پلاستیکی و مواد پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید سبب ایجاد خاصیت ضد آب در پارچه های برزنتی شده است. 
این پارچه ها به دلیل ساختار منسجم نه تنها در برابر قطرات آب بلکه در برابر روغن و چربی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 
یکی از مزایای این پارچه ها قدرت تحمل حرارت و گرما تا 1250 درجه ی سانتی گراد می باشند. این پارچه ها به دلیل تولید با مواد و متریال درجه یک از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند. 
برزنت نانو جزء یکی از پارچه های صنعتی مقاوم می باشد. با افتادن چند قطره آب بر روی این پارچه ها شما می توانید، شاهد غلتیدن زیبای آب بر روی پارچه برزنت نانو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: